loading...
مرکز تخصصی تعمیرات
الهه بازدید : 67 چهارشنبه 21 فروردین 1398 نظرات (0)

تعمیرات تلویزیون سونی در محل یکی از خدمات نمایندگی سونی می باشد که به دلیل ویژگی های خاص آن ، نیازمند حضور متخصصانی است که به تمامی ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری تلویزیون های سونی تسلط و آشنایی داشته باشند. متخصصین تعمیرات تلویزیون سونی در محل ،  در بررسی‌های اولیه ضمن عیب‌یابی صحیح، راهکارهای مورد نیاز جهت تعمیرات تلویزیون سونی را تشخیص می دهند.  تعمیرات تلویزیون سونی در محل ، به دست مجموعه ای از کارشناسان تعمیر و با بهره مندی از ابزارآلاتی انجام می پذیرد که بالاترین سطح سازگاری را با این محصول دارند.

ویژگی‌های نرم‌ افزاری و سخت افزاریِ ویژۀ این محصول سبب می‌گردد تا کارشناسان تعمیر پس از عیب یابی صحیح، راهکارهایی درست را در تعمیرات محصول به کار گیرند. پیش از آغاز خدمات تعمیر در محل، متخصصین تعمیرات تلویزیون با  صبر و شکیبایی سونی شما را  راهنمایی کرده و اطلاعات مورد نیاز را به شما کاربران گرامی خواهند داد.  از مزیت های تعمیرات تلویزیون سونی در محل این است که می توانید مراحل تعمیرات از نزدیک مشاهده کرده و دغدغه و نگرانی در خصوص تعمیرات نخواهید داشت. مدیریتِ مرکز تعمیر تلویزیون سونی همواره بر ضرورت مدیریت گارانتی و خدمات پس از فروش تأکید ویژه‌ای داشته و پرسنلِ متخصص خود را ملزم به اجرای اصول مشتری مداری نموده است.

 

 
الهه بازدید : 93 چهارشنبه 21 فروردین 1398 نظرات (0)

تعمیرات تلویزیون سونی به ویژه مدل‌های جدید این تلویزیون یک عملیات تخصصی است و نیازمند حضور کارشناسان و متخصصین ماهر و خبره می باشد. تلویزیون سونی  در قیاس با دیگر تلویزیون‌های هم‌رده به دلیل برخورداری از برخی امکانات و قابلیت‌های خاص توانسته است، خود را به عنوان یکی از برترین تلویزیون‌های موجود در بازارهای بین‌المللی مطرح سازد. در مورد سری جدید تلویزیون‌های سونی نیز می‌توان گفت که شرکت سونی در ارائه تلویزیون‌های ۴k در مقایسه با سال های گذشته بسیار بهتر عمل کرده است و توانسته مدل‌های مختلفی را با توجه به بودجه متفاوت افراد تولید کند. از طرف دیگر سیاست سونی  برای طراحی و تولید تلویزیون‌هایی با کیفیت تصویر و صدای بهتر کاملاً آشکار است.

 

برخی از قابلیت‌ها در مدل‌های جدید تلویزیون سونی عبارتند از: طراحی هوشمندانۀ پایه‌های تلویزیون جهت سازگاری با زاویه دید بیننده ، تمرکز بر روی کیفیت تصویر، استفاده از تکنولوژی Triluminos (تکنولوژی Triluminos با ارتعاش رنگ‌ها و یا کاهش فرکانس آن‌ها سبب خلق تصاویر واقعی‌تر می‌شود)، دقت بالا و روان بودن تصویر به ویژه تصاویر سریع با تکنولوژی Motionflow سونی، بهره‌مندی از صدای شفاف،  قابلیت تصویر در تصویر، پشتیبانی از قابلیت بلوتوث، قابلیت اشتراک‌گذاری عکس، استفاده از ریموت‌کنترل بهینه شده با یک اشاره، قابلیت راهنمای الکترونیکی برنامه‌ها و… کارشناسان تعمیرات تلویزیون سونی با علم به تمامی این ویژگی ها تعمیرات انواع مدل های تلویزیون سونی را به صورت تخصصی وحرفه ای انجام می دهند.

الهه بازدید : 103 چهارشنبه 21 فروردین 1398 نظرات (0)
تعمیر تلویزیون سونی ، تعمیر ال سی دی و ال ای دی سونی، بررسی مشکلات کوچک و بزرگ تلویزیون سونی و خدمات منحصر دیگری را می توانید از مرکز تعمیرات تلویزیون سونی بخواهید. مرکز تعمیرات تلویزیون سونی بهترین و قابل اعتمادترین گزینه برای سرویس و تعمیر تلویزیون سونی است. این مرکز با داشتن متخصصان حرفه ای و با تجربه و گارانتی خدمات ارائه شده، بهترین انتخاب برای تعمیرات تلویزیون سونی است. مهم نیست که شما کدام یک از مدل های تلویزیون سونی را در اختیار دارید، زیرا متخصصان مرکز تعمیرات تلویزیون سونی برای تعمیرات همه مدل های تلویزیون سونی، مهارت و تجربه کافی دارند.

الهه بازدید : 87 دوشنبه 19 فروردین 1398 نظرات (0)

تعمیرات کپی ریکو یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی ریکو است . این مرکز با استعانت از الطاف الهی و تکیه بر تخصص و مهارت کارشناسان نمایندگی ریکو ، خدمات خود را  در بالاترین سطح کیفی به کاربران این محصول ارائه می دهد. مهارت کارشناسان تعمیرات کپی ریکو در کنار بهره مندی از پیشرفته ترین امکانات تعمیر و ترمیم، سبب گشته تا تخصص و کیفیت، دو ویژگی لاینفک خدماتی باشند که به دست کارشناسان و مهندسان این مجموعه ارائه می گردند.

 

متخصصان و کارشناسان تعمیرات کپی ریکو با سال ها تجربه و مدارج بالای علمی به این مرکز جذب شده اند. اما مدیریت مرکز تعمیرات کپی ریکو تنها به این موضوع اکتفا نکرده و کارشناسان مرکز را ملزم به حضور در دوره های تخصصی جهت به روز رسانی دانش و بهره مندی از متد جدید در تعمیرات کپی ریکو نموده است.  

الهه بازدید : 76 دوشنبه 19 فروردین 1398 نظرات (0)

تعمیر کپی شارپ شامل تمامی خدمات ترمیم، تعویض و تعمیری است که در فهرست خدمات این نمایندگی ذکر شده است. در این بخش به منظور کسب رضایت و آسایش خاطر هموطنان گرامی، تمامی سرویس‌های مرتبط با دستگاه‌های فتوکپی شارپ همراه با گارانتی عرضه‌ می‌گردد. مهندسان و کارشناسان فعال در نمایندگی شارپ با  سال‌ها تجربه در زمینه‌ی عملیات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری تعمیر کپی شارپ قادر به تعمیر و ترمیم تمامی قطعات معیوب و ناقص دستگاه کپی می‌باشند.

 

دستگاه‌‌های فتوکپی شارپ اگرچه ممکن است در رده‌ی باکیفیت‌ترین و پیشروترین محصولات صنعت چاپ به شمار ‌آیند، اما بدیهی است که همچون دیگر محصولات پس از طی عمر مفید خود، نیازمند سرویس و تعمیر می‌گردند. باید در نظر داشت که عدم آشنایی کاربران با شیوه‌ی کار و عملکرد دستگاه فتوکپی شارپ نیز گاهی اوقات  سبب استهلاک بیش از اندازه‌ی دستگاه و بروز عیب و نقص در آن می‌گردد.

 

الهه بازدید : 71 دوشنبه 19 فروردین 1398 نظرات (0)

نمایندگی اچ پی در تهران ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس های مرتبط با محصولات اچ پی نظیر تعمیر، بهسازی، ترمیم قطعات، فروش، شارژ کارتریج، تعمیر در محل محصولات اچ پی و …- به متقاضیان است. تمامی خدمات مذکور به دست تیمی از زبده‌ترین کارشناسان و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات، در یک فضای کاملاً حرفه‌ای به مراجعان ارائه می گردد.

 

خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی اچ پی در تهران منحصر به دستگاهی خاص نیست و دارندگان کلیه دستگاه های این برند می توانند پس از حضور در نمایندگی مجاز اچ پی در تهران به پارت تعمیرات مرتبط با محصول خویش مراجعه کرده و تخصصی ترین سرویس های مورد نیاز را دریافت نمایند.

 

 نمایندگیhp  در تهران با تجهیز کادر فنی خویش به پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا، فضایی فراهم آورده که در آن امکان ارائه تمامی خدمات مورد نیاز کاربران، بر اساس ضوابط و استانداردهای جهانی کمپانی اچ پی فراهم گشته است.

الهه بازدید : 70 دوشنبه 19 فروردین 1398 نظرات (0)
نمایندگی اچ پی در کرج، مجموعه ای منسجم است که با هدف ارائه خدمات به کاربران ساکن این شهر راه اندازی شده است. این مرکز با برخورداری از کادری مجرب و تجهیزاتی بسیار پیشرفته، یکی از تخصصی ترین مراکز خدماتی در حوزه کاری خود به شمار می رود. پیش از این کاربران محصولات اچ پی ناچار بودند برای دریافت خدمات پس از فروش و نیز سرویس های تعمیراتی محصولات اچ پی خود به شعبه تهران مراجعه کنند. این کار تبعات خاصی دارد که هزینه و صرف زمان مهم ترین آنها به شمار می روند. با راه اندازی شعبه کرج، دیگر نیازی به طی این مسیر نبوده و کرجی های محترم می توانند در شهر خودشان، سرویس های مورد نظرشان را دریافت نمایند. گفتنی است پشت خدمات و سرویس های این مرکز قریب به ۲۰ سال تجربه وجود دارد که تکنسین ها و همکاران ما از آن برخوردار هستند. برای آشنایی هرچه بیشتر با خدمات و بخش های مختلف نمایندگی اچ پی در کرج با ما همراه باشید.
خدمات رسانی همیشه در هر جایی غیر از پایتخت با اماها و اگر های فراوانی همراه است. استان البرز به عنوان نزدیک ترین کلان شهر به تهران، باید در هر زمینه ای به سمت مستقل شدن پیش برود. در حوزه نمایندگی های کمپانی های معتبر، این مهم را مرکز سخت افزار ایران بر دوش می کشد. از همین رو است که نمایندگی اچ پی در کرج را راه اندازی کرده است. این نمایندگی صفر تا صد خدمات فروش و تعمیرات اچ پی را حمایت و پشتیبانی می کند. با توجه به اینکه در شرایط کنونی دریافت خدمات این چنینی بسیار دشوار شده است، نمایندگی اچ پی در کرج تلاش کرده است این دشواری ها را به حداقل برساند و رفاه کاربران را تامین کند. این نمایندگی در منطقه شاهین ویلای کرج و با دسترسی مستقیم از خیابان نهم بلوار امام خمینی باغستان مستقر است. نمایندگی اچ پی در کرج به همه مناطق این استان خدمات رسانی می کند. تمام سرویس ها و خدمات این نمایندگی بر اساس نیاز سنجی دقیقی از کاربران تهیه و تدارک شده است. تمام خدمات تضمین شده و همراه با گارانتی معتبر هستند.
الهه بازدید : 95 دوشنبه 19 فروردین 1398 نظرات (0)

نمایندگی سونی

 

نمایندگی سونی با بهره‌مندی از حضور کارشناسان زبده و امکانات تخصصی خویش، تمامی تلاش خود را جهت ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات و پاسخگویی به درخواست‌های شما هموطنان گرامی در زمینه فروش و تعمیر محصولات سونی – به کار گرفته است. نمایندگی سونی در «بخش فروش» ، تأمین‌کننده‌ی کالاها و تولیدات کمپانی سونی و در بخش « خدماتِ پس از فروش » به تعمیر، بازسازی و ترمیم محصولات سونی می‌ پردازد.

سونی یکی از بازیگران اصلی عرصه ی صوت و تصویر در دنیا است. مرکز سخت افزار ایران، تحت عنوان نمایندگی سونی در ایران, واحد تعمیرات تخصصی محصولات سونی در چندین بخش مختلف را با استفاده از تیمی باتجربه و متخصص راه اندازی نموده است. این واحد با بهره گیری از سالها تجربه در امر تعمیرات سخت افزار و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات سخت افزاری محصولات سونی را با قطعات اورجینال و مناسب ترین هزینه به مشتریان عزیز ارائه می دهد. از سیاست های خوب و ستودنی این مجموعه، میتوان تصمیم برای دستمزد منصفانه بر کار دانست که مدیریت مرکز سخت افزار ایران تخت عنوان نمایندگی سونی در ایران به این مسئله همواره تأکید داشته است.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 136
  • بازدید سال : 972
  • بازدید کلی : 5,918